متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی، ایمپلنت

مرکز تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر عاطفت، ارائه کلیه خدمات تخصصی در زمینه دندانپزشکی استفاده از پیشرفته ترین تکنیک ها، تجهیزات و مواد دندانپزشکی

متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی، ایمپلنت

مرکز تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر عاطفت، ارائه کلیه خدمات تخصصی در زمینه دندانپزشکی استفاده از پیشرفته ترین تکنیک ها، تجهیزات و مواد دندانپزشکی

دکتر محمد عاطفت دوره دندانپزشکی عمومی را در سال ۱۳۸۸ به پایان رساند و در همان سال وارد دوره تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی همدان شد. در سال ۱۳۹۱ دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی گردیده است.
همچنین ایشان از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بودند و از سال ۱۳۹۶ تا هم اکنون هم عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان هستند. ایشان بهترین متخصص ایمپلنت در اصفهان می باشند و انواع روش های کاشت ایمپلنت دندان از جمله : ایمپلنت فوری ، ایمپلنت پانچ ، ایمپلنت زیرکونیا ، ایمپلنت لیزری ، ایمپلنت کره ای ، ایمپلنت دندان بدون جراحی ، ایمپلنت دیجیتال ، پرداخت ایمپلنت دندان قسطی و ایمپلنت دندان سوئیسی را می توانید در کلینیک این دکتر تجربه کنید .

همچنین ایشان در زمینه اصلاح طراحی لبخند، ونیر کامپوزیت در اصفهان، روکش لومینیرز ، لمینت دندان تخصص دارند. شما عزیزان می توانید بدون نگرانی کلیه خدمات اصلاح طراحی لبخند خود را به دکتر محمد عاطفت بسپارید.

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت دندان معمولا دائمی هستند و باید تا آخر عمر جایگزین مناسبی برای دندان های طبیعی شما باشند، ولی مواردی نیز بوده اند که در کاشت ایمپلنت به اندازه کافی موفق نبوده و داوطلب، دندان ایمپلنت خود را بعد از مدتی از دست داده است. دلایلی که می توان در این راستا عنوان کرد، عدم مراقبت های کافی و مستمر بعد از ایمپلنت توسط خود داوطلب و یا عدم مراجعه به دندان پزشک است .

ایمپلنت
اگر دندان هایتان را از دست ندهید، یا بدانید که به زودی به دندان نیاز دارید، گزینه ای برای جایگزینی دندان وجود دارد. ایمپلنت دندان بهترین جایگزینی دندان هایی است که از دست داده اید، هم چنین روش های مختلفی وجود دارد. استفاده از بریج و دندان های مصنوعی تنها روش هایی بوده اند که مردم برای جایگزینی دندان های طبیعی خود از آن ها استفاده می کردند، ولی دندانپزشکان و متخصصان تصمیم گرفتند راه حلی دیگر نیز برای بیماران ارائه دهند و آن کاشت دندان ( ایمپلنت ) بود که با استقبال بیماران روبرو شد. ایمپلنت ها به اندازه دندان های طبیعی شما راحت بوده و ظاهری شبیه به آن ها دارند. یکی از دلایل اصلی ایمپلنت دندانی، اغلب به عنوان گزینه جایگزین دندان به حساب می آید که می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد. علاوه بر زیبایی، ایمپلنت در فضای دندان کشیده شده از کمیت( طول، عرض و قطر )استخوان نگهداری کرده و از تحلیل استخوان جلوگیری می نماید.
اگر دندان هایی دارید که به اندازه کافی آسیب دیده یا پوسیدگی داشته باشند، لازم است که آنها را از بین ببرید. هنگامی که دندان های شما از دست رفته یا آسیب دیده اند، خوردن میوه ها و سبزیجات، گوشت های سخت و میان وعده های نوشیدنی بسیار سخت است . دیگر گزینه های جایگزین دندان، مانند پروتزهای دندانی، محکم در محل قرار نمی گیرند و به همین دلیل اجازه نمی دهند که غذاهای خاصی بخورند. اما با ایمپلنت  دندانی شما حق دارید که غذای متنوعی از غذاهای مورد علاقه خود بخورید. ما به شما مرکز لبخند را پیشنهاد می کنیم .

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • محمد عاطفت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی