متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی، ایمپلنت

مرکز تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر عاطفت، ارائه کلیه خدمات تخصصی در زمینه دندانپزشکی استفاده از پیشرفته ترین تکنیک ها، تجهیزات و مواد دندانپزشکی

متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی، ایمپلنت

مرکز تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر عاطفت، ارائه کلیه خدمات تخصصی در زمینه دندانپزشکی استفاده از پیشرفته ترین تکنیک ها، تجهیزات و مواد دندانپزشکی

دکتر محمد عاطفت دوره دندانپزشکی عمومی را در سال ۱۳۸۸ به پایان رساند و در همان سال وارد دوره تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی همدان شد. در سال ۱۳۹۱ دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی گردیده است.
همچنین ایشان از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بودند و از سال ۱۳۹۶ تا هم اکنون هم عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان هستند. ایشان بهترین متخصص ایمپلنت در اصفهان می باشند و انواع روش های کاشت ایمپلنت دندان از جمله : ایمپلنت فوری ، ایمپلنت پانچ ، ایمپلنت زیرکونیا ، ایمپلنت لیزری ، ایمپلنت کره ای ، ایمپلنت دندان بدون جراحی ، ایمپلنت دیجیتال ، پرداخت ایمپلنت دندان قسطی و ایمپلنت دندان سوئیسی را می توانید در کلینیک این دکتر تجربه کنید .

همچنین ایشان در زمینه اصلاح طراحی لبخند، ونیر کامپوزیت در اصفهان، روکش لومینیرز ، لمینت دندان تخصص دارند. شما عزیزان می توانید بدون نگرانی کلیه خدمات اصلاح طراحی لبخند خود را به دکتر محمد عاطفت بسپارید.

  • ۰
  • ۰

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان درمانی است که توسط “ژل های سفید کننده دندان” انجام می شود. با قرار گرفتن این ژلهای مخصوص روی دندانها، زردی دندان از بین رفته و می توان رنگ دندانها رو حداقل ۲-۳ درجه روشن تر نمود.


ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان ایمپلنت یک ساختار مصنوعی برای جایگزینی دندان و ریشه دندان است که به عنوان بخشی از عمل‌های دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و با هدف جایگزین کردن دندان از دست رفته انجام می‌شود.


اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند شامل بلیچینگ، لمینیت دندان یا لامینیت دندان، ونیر یا کامپوزیت ونیر، روکش های فول سرامیک و غیره است، تا توسط آنها رنگ، شکل، فرم، موقعیت و سایر موارد اصلاح شود.


لمینت دندان

یکی از مولفه های چهره زیبا یک لبخند دلنشین است، اما برخی افراد بعلت دندان های ناموزون از نعمت لبخند زیبا محرومند. معجزه ای به نام لمینت دندان میتواند زیبایی را به چهره و لبخند شما بازگرداند.

آدرس:توحید میانی، نبش کوچه ۱۳، ساختمان آریانا، طبقه۵، واحد۲۳

031-31312834-35:تلفن


  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • محمد عاطفت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی